Produse pentru softul de gestionare a retururilor (5)

Management Interimar

Management Interimar

Asistență calificată prin serviciul QMB, management interimar și soluționarea problemelor. Încredințați temele dvs. de management al calității experților externi. Motivele pentru a apela la suport extern în managementul calității sunt variate. Care este motivul dumneavoastră? Aveți nevoie de o ușurare pe termen scurt a personalului dvs. de management al calității, de un know-how specializat pentru o problemă complicată sau este mai profitabil să încredințați temele dvs. de management al calității unei persoane specializate externe? Indiferent de motivul care vă determină să externalizați managementul calității: cu o experiență de lungă durată, o abordare practică și multă expertiză, suntem bucuroși să vă sprijinim în managementul calității.
CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții) - Software

CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții) - Software

Modulul "CRM" permite gestionarea relațiilor, prospecțiilor și cheltuielilor comerciale: Gestionarea contactelor Gestionarea terților: Datele terților, Asocierea contactelor cu terții, Gestionarea terților pe sectoare de activitate, Gestionarea evaluărilor terților Gestionarea prospecțiilor Gestionarea cheltuielilor comerciale Acest modul include o GED (Gestionare Electronică a Documentelor) care permite arhivarea documentelor ad hoc.
OPTIMU software-ul comercial de ramură

OPTIMU software-ul comercial de ramură

OPTIMUS - software comercială pentru industrie OPTIMUS - Software All-in-One Simplificați munca de birou și creșteți eficiența. Cu software-ul personalizat pentru meșteșugari OPTIMUS, puteți finaliza imediat sarcinile de afaceri și prelua controlul total asupra companiei dumneavoastră – inteligent, profesional și mai simplu decât credeți. Atât la birou, cât și pe șantier. Cu software-ul nostru pentru meșteșugari, puteți duce procesele operaționale și de afaceri la un nou nivel. Aflați mai multe despre funcțiile care pot crește productivitatea și, în același timp, pot reduce semnificativ volumul total de muncă.
SERVICII

SERVICII

Serviciile noastre
KeyNamics pentru MS Dynamics 365 - Lansați Keyfax din MS Dynamics 365, mapând datele de lansare și returnare.

KeyNamics pentru MS Dynamics 365 - Lansați Keyfax din MS Dynamics 365, mapând datele de lansare și returnare.

Cele mai multe integrări Keyfax sunt dezvoltate și deținute de furnizorul sistemului de gestionare a locuințelor. După lansare, atunci când apar apeluri de suport tehnic pentru a rezolva o problemă între sisteme, echipa de suport Omfax are adesea puține informații și documentație minimă. Așadar, Omfax a dezvoltat KeyNamics. Aceasta este o integrare MS Dynamics complet documentată, care oferă o interfață solidă pentru Keyfax și este ușor de extins. Cu KeyNamics, clienții pot: - Modifica datele în sau din Keyfax la lansare și finalizare. - Alege ce versiune a Keyfax să lanseze: Keyfax pentru personal sau Keyfax Online. - Ajusta instantaneu modul în care datele sunt mapate înapoi în MS Dynamics CRM. KeyNamics suportă următoarele interfețe utilizator: - Interfață unificată. - Dynamics 365 pentru clientul Outlook (COM add-in). - Aplicație mobilă. Dynamics 365 transmite Keyfax detaliile numelui și adresei, dar poate fi configurat și pentru a trimite orice alte date pe care le deține. Când scriptul se finalizează, elementele de date sunt mapate din Keyfax înapoi în câmpurile formularului Dynamics.